Borys Gryniewicz
Key Account Manager
Doświadczenie zdobywał m.in. w międzynarodowych agencjach public relations – Edelman oraz MSL. Zajmował się tam projektami z obszaru komunikacji korporacyjnej i public affairs dla globalnych klientów z branży energetycznej, telekomunikacyjnej, FMCG i obronności. Współpracował także z organizacjami pozarządowymi m.in. Fundacją Auschwitz-Birkenau i Instytutem Lecha Wałęsy. Specjalizuje się w komunikacji w obszarze ochrony zdrowia – przez ponad 6 lat realizował projekty dla największych organizacji branżowych, pracował także w jednej z międzynarodowych, innowacyjnych firm farmaceutycznych. Ma bogate, praktyczne doświadczenie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi.
Prywatnie i zawodowo jest bacznym obserwatorem życia politycznego i ekonomicznego, a także zdeklarowanym fanem Twittera.
Borys Gryniewicz
Key Account Manager
Doświadczenie zdobywał m.in. w międzynarodowych agencjach public relations – Edelman oraz MSL. Zajmował się tam projektami z obszaru komunikacji korporacyjnej i public affairs dla globalnych klientów z branży energetycznej, telekomunikacyjnej, FMCG i obronności. Współpracował także z organizacjami pozarządowymi m.in. Fundacją Auschwitz-Birkenau i Instytutem Lecha Wałęsy. Specjalizuje się w komunikacji w obszarze ochrony zdrowia – przez ponad 6 lat realizował projekty dla największych organizacji branżowych, pracował także w jednej z międzynarodowych, innowacyjnych firm farmaceutycznych. Ma bogate, praktyczne doświadczenie w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi.
Prywatnie i zawodowo jest bacznym obserwatorem życia politycznego i ekonomicznego, a także zdeklarowanym fanem Twittera.
